Zwitserland reis

Zondag 1 t/m vrijdag 6 september 2024

Zondag 8 t/m vrijdag 13 september 2024

AANKOMST

Op zondagavond word je hartelijk ontvangen op de Bettmeralp, waar je verblijft in een sfeervol chalet met een adembenemend uitzicht op de Alpen. Hoewel WiFi beschikbaar is, raden we je aan om te genieten van het prachtige panorama. De prijs is inclusief de gondel naar Bettmeralp, de berglift, dagelijkse wandelingen, evenals ontbijt, lunch en diner.

DAG 1

We wandelen van het charmante bergdorp Riederalp naar Villa Cassel, waar we genieten van koffie en huisgemaakte taart. 's Middags lopen we naar het uitkijkpunt bij de Moosfluh voor een lunch en het prachtige uitzicht op de gletsjer. Tegen de avond keren we terug naar onze gezellige chalets.

DAG 2

Vandaag maken we een wandeling naar de Bettmerhorn, waar we getrakteerd worden op een spectaculair uitzicht op de indrukwekkende 'vierduizenders' van Wallis. Het laatste deel van de route vereist wat stapwerk van steen naar steen, maar geen zorgen, het pad blijft veilig. Eenmaal bovenop de Bettmerhorn begeven we ons naar een plek waar positieve energie van de aardstralen voelbaar is.

DAG 3

Houd je camera gereed voor onvergetelijke beelden tijdens de wandeltocht langs de Aletschgletsjer naar de Marjelensee. Bewonder de 21 kilometer lange ijsmassa en geniet van een lunch bij de Gletsjerstube voordat we terugkeren naar de chalets via Fiesheralp.

DAG 4

Vandaag is een optionele dag voor fietsers. Betaal voor een elektrische mountainbike of daal af met een step. Zwem in de Bettmersee of volg het educatieve Kraüterpad met uitleg over planten en kruiden.

DAG 5

Na een heerlijk ontbijt bereid je broodjes voor onderweg en maak je je klaar om te vertrekken. Hoewel je vertrek nadert, heb je altijd de mogelijkheid om zelf nog wat tijd op de berg door te brengen. We zijn ervan overtuigd dat je hebt genoten, nieuwe energie hebt opgedaan en terugkijkt op een onvergetelijke reis.

Testimonials

Het was werkelijk een zalige ervaring. Een moment van volledige ontspanning waarbij ik al mijn zorgen en gedachten achterliet in het dal. Bovendien kom je in contact met andere onbekende vrouwen, wat leidt tot gesprekken die anders zijn dan die met vriendinnen.

Stella

We hebben genoten van wandelingen van 14 tot 17 kilometer, langs meren en gletsjers. Elke seconde bood een nieuw adembenemend uitzicht en kleurenpalet. Het was een buitengewone mix van gezelligheid en uitdaging. Ik zou het iedereen aanraden en kijk er nu al naar uit om volgend jaar weer mee te gaan.

Irma

Een verwennerij voor jezelf. Imke en Jessy regelen werkelijk alles tot in de puntjes. Bettmeralp en de appartementen zijn prachtig en perfect geschikt. Ik heb er echt van genoten. Je bevindt je letterlijk IN de bergen, op hoogte, even weg van de alledaagse wereld.

Trudeke

DATA EN PRIJZEN

1-6 en 8-13 september 2024

Max. 6 deelnemers

Aankomst zondag, vertrek vrijdag

Inclusief gondel, liften, luxe chalets, maaltijden, gids, drankjes, snacks, wandelstokken, toeristenbelasting: €1095